Foutloze content draagt bij aan hogere conversie!

Eén fout op je pagina kan het verschil maken tussen wel of geen conversie. En dat is vervelend, je website is je visitekaartje. Het is moeilijk aan te tonen hoeveel omzet je misloopt bij taal- en tekstfouten op je website. Het is wel bewezen dat bij taal- en tekstfouten op je website:

  • Sommige klanten direct afhaken
  • Klanten vinden dat je minder geloofwaardig overkomt
  • Dat je omzet misloopt

Laat al je teksten deskundig corrigeren.

Besteed je eindredactie uit aan Machielsen

Content eindredactie - hoe voorkom je fouten op je website

Zelfs onze klanten zijn de leukste

zij hebben vertrouwen in onze deskundigheid

Machielsen tekstschrijver en copywriter Groningen
SEO blogs laten schrijven door contentspecialist
goede tekstschrijver in groningen
b2b blogs laten schrijven
Blogs laten schrijven - Copywriter voor website
webteksten laten schrijven groningen
Content eindredactie - Tekstredactie, nooit meer fouten in je content

Maak geen fouten meer, vanaf nu checkt Machielsen al je content

Machielsen heeft een procedure ontwikkeld om snel een kwaliteitscontrole uit te voeren op al je dagelijkse content; onze eindredacteuren zorgen voor constante kwaliteit en terminologie. En geven door slimme managementrapportages inzicht in hoe jouw contentafdeling presteert.

  • Verzekerd van hoge kwaliteit
  • Consistent woordgebruik
  • Snelle service
  • Optioneel een periodiek managementrapport
  • Ook interessant voor Duitse en Engelse content

kwaliteitscontrole van Machielsen, hoe werkt dat?

Jouw contentafdeling wordt succesvol gerund door creatieve professionals. Waarom zou je die creativiteit beperken door eisen aan een tekst te stellen? Houd de vaart er in, geef hun creativiteit de vrije loop. Dan zorgen wij er voor dat het taalgebruik, de grammatica en de tone of voice perfect worden afgestemd op jouw wensen en richtlijnen. In alle talen!

Via je eigen account (mail- of dropbox of Slack-kanaal) lever je de content aan en wij doen de rest: d’s en t’s, grammaticale check, zinsopbouw, SEO check, you name it. We nemen vooraf je wensen door en leggen ze vast zodat iedereen zich er aan houdt. Op basis van meetbare criteria sturen we je periodiek een rapport over hoe jouw content-afdeling presteert.

Voorbeelden van content die we voor je kunnen checken:

Content Ondersteuning van Machielsen

  • Barst jouw contentafdeling uit zijn voegen?
  • Wil jij jouw contentafdeling outsourcen?
  • Heb je tijdelijk een contentprofessional nodig?

Het content ondersteuningsteam van Machielsen staat voor je klaar. Voor sommige organisaties is het moeilijk om de groei van haar contentafdeling bij te benen. Voor andere organisaties is er net niet genoeg werk om een contentspecialist aan te nemen. Het content ondersteuningsteam van Machielsen biedt uitkomst

Benieuwd naar de mogelijkheden? Maak een afspraak.

Jouw content moet aan de hoogste eisen voldoen

Welke eisen stel jij aan je content? Dit kan zelfs per product of dienst verschillen. Voor het ene product hanteer je een formele tone of voice, voor het andere product juist een informele tone of voice. We stellen vast welke standaard we gaan hanteren voor jouw content. Je werkt samen met een vaste eindredacteur en door intensieve samenwerking zijn wij in staat om jouw content super snel te verwerken en klaar te maken voor publicatie. Bekijk hieronder onze werkwijze:

Intake en stijlgids

Voordat we aan de slag kunnen moeten we weten met wie we te maken hebben, we willen alles van je weten. Van doelgroep tot bedrijfsdoelstellingen, wat is het doel van de content die wij door onze handen krijgen? Voor de eindredacteur is het van groot belang om per dienst, soms zelfs per product de tone of voice te specificeren.

Redactie

Jouw contentafdeling maakt content, zodra de content gemaakt is stuur je het naar ons. Er zijn diverse mogelijkheden: een beveiligde en persoonlijke dropbox of een eigen mailaccount etc. De eindredacteur begint direct met de kwaliteitscontrole en levert binnen de afgesproken tijd.

Management rapportage

Als je met een grote contentafdeling werkt is het waardevol om feedback te krijgen. Waar worden fouten gemaakt en hoe wordt er over het algemeen gepresteerd door je team? We hechten veel waarde aan onze samenwerking en zoeken samen naar verbeterpunten. Als jij dat wilt krijg je maandelijks een management rapportage waarin jouw medewerkers worden beoordeeld.