Kick some ass met blogs

Een geoliede branding & content machine

Met je merk wil je online zichtbaar zijn en betrouwbaar overkomen. Je hebt digitale ambities en je zoekt een manier om die op een slimme manier waar te maken. Blogs zijn het perfecte middel om je merk te versterken en meer traffic te genereren. Waarom? Blogs helpen je klant door de klantreis. De informatiebehoefte van je klant is sterk veranderd: jouw klant informeert zichzelf. Met blogs voorzie je in deze informatiebehoefte. Om op te vallen, moet je wel blogs van goede kwaliteit leveren. Wil je wel bloggen maar heb je geen tijd, zin of ideeën? Wij garanderen blogs van hoge en consistente kwaliteit.

  • Meer bezoekers en een hoger conversiepercentage
  • Blogs helpen je klant door de customer journey
  • Goede gastblogs zorgen voor veel exposure
  • Effectiever en goedkoper dan adverteren
  • Verbeter je vindbaarheid met SEO blogs
Direct starten met blogs Wie zijn deze eindbazen?
Blogs-laten-schrijven-door-content-bureau

Referenties

Teksten laten schrijven door content schrijver

Onze content partner

Wij werken al jaren met Machielsen en voor ons is het heel simpel: wil je echt goede content marketing, hoogwaardige vertalingen en ook nog eens een heel plezierig contact? Dan ga je naar Machielsen.

Archie Verhoog - Van der Maas & Verhoog advocaten
Tekstschrijver voor sterke teksten

Content marketing uitbesteed

We hebben onze content creatie uitbesteed bij content marketing bureau Machielsen. De content is effectief en de samenwerking is relaxed en professioneel.

Joost Kuhlmann – Stiply

Machielsen succesformule

Plan fase - Intake & doelen

De belangrijkste fase. Door tijdens de intake veel aandacht te besteden aan de identiteit en ambities van je organisatie, de juiste tone of voice en de doelen die je met je blogs wilt bereiken, weten we precies wat ons te doen staat. We helpen je met het bedenken van onderwerpen en maken een content kalender, zodat je nooit verlegen zit om input. Je weet zeker dat je regelmatig in beeld bent bij je klanten.

Do fase - Schrijven & revisie

We beginnen goed voorbereid met het schrijven van je blogs. Elke opdracht wordt uitgevoerd door twee tekstschrijvers, die elkaars werk beoordelen op basis van een zorgvuldige briefing en instructie. Nadat we de tekst hebben ingeleverd, wil jij misschien nog iets toevoegen of wijzigen. Dat maken we voor je in orde.

Check fase - Rapportage & feedback

Je krijgt elke maand een rapportage waarin je duidelijk kunt zien hoe veel impact we hebben gemaakt. Ook houden we scherp in de gaten waar nog meer verbeteringen te halen zijn. We nemen op vaste momenten de voortgang door en signaleren kansen voor optimalisatie.

Act fase - Verbeteren en interactie

Op basis van de rapportage en feedback kunnen we de content verder optimaliseren. Dit proces stopt nooit. Ook letten we bij optimalisatie op reacties die je op je blogs ontvangt. Misschien gaan je lezers vragen stellen, of willen ze informatie over bepaalde onderwerpen. Daar reageer je natuurlijk graag op.

Vertaalbureau En Content Marketing Bureau

Certificeringen

Google

Analytics & AdWords certified. We zetten onze Google kennis in om onze content en vertalingen te optimaliseren voor succes.

Google-adwords-logo Google-Analytics

Digital Marketer

In samenwerking met Digital Marketer upgraden we onze skills: SEO, content marketing, e-mailmarketing, copywriting en social media.

Content SEO

VVIN & EUATC

We zijn lid van de VVIN & EUATC samen streven we naar verbetering van de kwaliteit van Nederlandse vertaalbureaus.

Vvin EUATC

Neem contact op voor een offerte

Ons ervaren en deskundige blogteam staat voor je klaar om blogs van topkwaliteit af te leveren. We schrijven blogs voor alle branches en we zijn actief in alle steden. We bloggen zelfs voor buitenlandse bedrijven, afstand heeft ons succes nog nooit in de weg gestaan.

  • Meetbare resultaten op basis van KPI's
  • Je krijgt je eigen professionele blog team
  • Altijd een blog strategie op maat
  • De blogs worden afgestemd op jouw doelen
  • Aanvragen zijn 100% vrijblijvend
Direct starten met blogs

Waarom jouw organisatie moet bloggen

Help je klant door de klantreis

Tegenwoordig hoor je iedereen over bloggen, maar er zijn weinig organisaties die snappen waarom bloggen zo belangrijk is en wat het toevoegt aan je digitale strategie. Een goed blog levert je namelijk meer traffic, een hoger conversiepercentage en sympathie van je klant op.

Dat bloggen zo effectief zijn ligt niet aan je product of dienst, het ligt aan je klant. Veel bedrijven benaderen hun doelgroep met een achterhaalde tactiek. De informatiebehoefte van je klant is sterk veranderd. Vroeger was een verkoper verantwoordelijk voor 80% van de informatievoorziening. Nu is dat niet meer zo. Jouw klant zoekt nu zelf alle informatie die hij of zij nodig heeft om een beslissing te maken.

Voor je klant is het zoeken naar informatie een belangrijke stap in de klantreis. Succesvolle bedrijven snappen dit en voorzien in deze informatiebehoefte. Bloggen is een effectieve manier, je biedt de doelgroep de juiste informatie en helpt ze de klantreis te doorlopen.

Alle blogs die we schrijven zijn SEO proof

Blogs Schrijven -Tips Voor Gevorderden

Waarom je het bloggen moet uitbesteden

Professioneel blogbureau

Consistentie en kwaliteit zijn de sleutelwoorden tot succes. Blogs schrijven klinkt heel aantrekkelijk: je krijgt meer bezoekers, je wordt beter gevonden en je voorziet in de informatiebehoefte van je klant. Maar in de praktijk valt het vaak tegen. Je weet niet zo goed waar je over moet bloggen en je denkt “mijn product of dienst is niet interessant genoeg om over te bloggen” of “niemand gaat mijn blogs lezen” of “het kost mij te veel tijd”.

Door het bloggen aan een professioneel blogbureau uit te besteden verzeker je jezelf van een continue stroom van relevante en unieke content. Voor jou is het ontzettend belangrijk dat de blogs bij jouw merk en uitstraling passen. Onze werkwijze garandeert blogs van hoge kwaliteit die volledig aansluiten op jouw tone of voice en merkidentiteit. Door ons in te leven in je organisatie en je doelgroep zijn we in staat om blogs te schrijven die perfect afgestemd zijn op de informatiebehoefte van jouw klant.

Hoe we dat doen? We leren jouw bedrijf door onze intensieve intake af waarin we je alles vragen of je organisatie, doelgroep, tone of voice, concurrenten en meer. Daarnaast vragen we voor elk blog om input, dit gaat meestal op basis van een klein interview. Je kunt er ook voor kiezen om een aantal voorbeeld blogs aan te leveren, maar dan vragen we je alsnog om een (telefonische) toelichting. We spreken altijd met de tone of voice van jouw merk.

SEO Teksten Voor Zoekmachine Marketing

Wat levert bloggen mij concreet op?

Bloggen is een bewezen middel voor meer traffic & leads

Veel marketeers en bedrijven vinden het moeilijk om in te schatten wat het bloggen gaat opleveren. Iedereen snapt dat goede content belangrijk is, maar wat levert het concreet op? En hoe meet je dat? In tegenstelling tot een AdWords campagne vinden veel bedrijven het lastig om een budget voor blogs te bepalen.

Belangrijk om te onthouden is dat je bij een AdWords campagne kliks koopt, die zijn niet blijvend. Als je blogs laat schrijven heb je iets in handen waar je lang van kunt profiteren. Een goed blog met een sterke positie kan maandelijks tientallen nieuwe bezoekers opleveren.

De effectiviteit en ROI van blogs is wel goed in kaart te brengen. Voordat we beginnen stellen we lange termijn doelen die voor je organisatie van belang zijn. Op basis van deze lange termijn doelen kunnen we maandelijkse KPI’s hangen om van maand tot maand te meten hoeveel impact we hebben en of er bijgestuurd moet worden. Je ontvangt maandelijks een rapport op basis van de KPI’s. Dat bloggen effectief is blijkt uit “The State of Inbound” van HubSpot.

Uit onderzoek van HubSpot blijkt dat:

  • 53% van de marketeers bloggen ziet als de manier om inbound leads te genereren
  • Bedrijven die meer dan 16 blogs per maand publiceren gemiddeld 3,5 x meer bezoekers krijgen dan bedrijven die 0-4 keer per maand bloggen.
  • B2B marketeers 28% van het totale marketingbudget voor blog marketing reserveren
Content Marketing Bureau Bewezen Resultaten

Blogs laten schrijven

De meest gestelde vraag…

Hoe gaan jullie blogs voor mij schrijven? Jullie kennen mijn product of dienst niet… Een terechte vraag. Om te beginnen gaan we meer dan één blog schrijven. Eenmalig bloggen heeft geen zin. We gaan ervan uit dat we een langdurige relatie aangaan en dat we op regelmatige basis bloggen. We zijn dus bereid om te investeren in onze relatie. Don’t worry, je kunt ons gratis uitproberen en je zit nergens aan vast.

Om je vraag te beantwoorden: onze professionele bloggers rusten niet voordat ze jouw bedrijf, product of dienst door en door kennen. We zetten hier technieken en tools voor in die zich de afgelopen 30 jaar bewezen hebben. Onze intake is inmiddels berucht en beroemd: we nemen een interview af waarin jij vertelt over je bedrijf en we leggen alles vast in een strategie. We bepalen samen de juiste blogonderwerpen en plannen deze met behulp van een overzichtelijke content kalender. Zo weet we allemaal altijd wat er gepland staat en waar we aan toe zijn. Bloggen is een vak apart en onze bloggers zijn echte eindbazen. We schrijven blogs voor de meest uiteenlopende branches.

Een succesvol blog voldoet aan een aantal voorwaarden:

  • Er wordt consistent geblogd
  • De onderwerpen zijn relevant voor je doelgroep
  • De blogs worden gepromoot
  • Je deelt je kennis ook extern (gastblogs)
Blogs Laten Schrijven En Content Marketing Uitbesteden

Het leukste blogbureau

Voor jou, maar ook voor onze bloggers

Machielsen bestaat 30 jaar en we zijn inmiddels berucht en beroemd in de communicatiebranche. Maar na 30 jaar zijn we er wel uit wat we belangrijk vinden: onze relaties met klanten en medewerkers (onze content eindbazen). Het leukste blogbureau voor iedereen. Wij zijn ervan overtuigd dat je alleen waarde kunt toevoegen als je iets doet waar je écht plezier in hebt.

Waarom we zulke eindbazen zijn? Hier wordt iedereen blij van content die het verschil maakt. Elke eindbaas heeft zijn eigen specialisatie waar hij of zij elke dag in mag uitblinken. De kwaliteit is heilig, net als deadlines. We hechten veel waarde aan onze ontwikkeling en zorgen dat we up to date blijven door elk jaar te investeren in cursussen en trainingen.

(TIP: Wil je zelf aan de slag met bloggen? Lees onze complete handleiding)

Altijd een deskundig team op maat

Als we samen aan de slag gaan met blogs, stellen we een team op maat samen. Je krijgt dus je eigen blogteam op afstand. De lijnen zijn kort. Dat communiceert wel zo makkelijk. Jouw dedicated blogteam gaat helemaal op in je organisatie; ze zullen er alles aan doen om de juiste tone of voice te leren spreken.

KantoorMachielsen-

Speed dial on steroids

Heb je ons nodig? Dan zijn we er voor je... We integreren in jouw manier van communiceren met onze speed dial on steroids. Want we zijn via de meest diverse kanalen te bereiken. Vind je mailen ook zo ouderwets en wil je liever direct een antwoord op je vraag? Dan communiceren we toch via ons Slack kanaal.

Direct contact

Outlook
Asana
Slack-als-communicatie-voor-vertalingen-en-content
Trello-