Eindbazen

Anna-Moerbeek

Anna Moerbeek

Chef Snoep

Zet een pot met snoep op haar bureau en Anna eet hem leeg. Als bedrijfskundige doet ze dat met grote efficiency. En dan is ze ook nog goed in projectmanagement en een wizard met software. Ze zorgt voor de professionalisering van onze processen. Anna’s guilty pleasure: Temptation Island.

Vertaalbureau voor alle talen

Liesbeth Machielsen

CEO

Vertaalster en schrijfster in hart en nieren. Houdt van de veelzijdigheid van dit vak. Meer dan 2,5 decennia ervaring en o ja, ze is hier de baas. Geniet van juridisch en commercieel werk en is dol op slecht geschreven teksten.

Herre-content-marketeer

Herre Zonderland

Content & Social medium

Herre Zonderland is een snelle leerling; een tekstschrijver die zich als de bliksem ontwikkelt. Houd hem in de gaten! We hebben hoge verwachtingen van hem. Hij is zeer bedreven in social media – wat zeg ik, hij is zelf een social media kanaal. Hij bezorgt ons een hoop extra traffic. Qua integratie is hij een voorbeeld voor alle Friezen.

Feije-de-Jong-

Feije de Jong

CFO

Onze CFO houdt de minder geduldige teamleden met stevige hand in toom. Hij is de man van de processen en de zorgvuldigheid en o, wat zijn we blij met hem!

Rio

Rio Holländer

Zie German

Talenwonder uit het Ruhrgebied. Hoort ook alweer een slordige 20 jaar bij Machielsen. Ze kan zich enorm opwinden over slecht geschreven teksten, maar maakt er elke keer pure poëzie van.

SEO tekstschrijver van Content Bureau Machielsen

Jouke de Jong

Chief Content Officer

De man van marketing en online. Goed in SEO: hij krijgt je website zo op de eerste plaats! Snel, slim en dodelijk. Zet altijd een paar stappen extra voor zijn klanten. Zou graag een tweede Machielsen-vestiging openen in een tropisch oord.

Hadewych-Vertaler-engels

Hadewych van der Meulen

Vertaler Engels

Wordt blij als een vertaling helemaal klopt en een mooi geheel vormt. Daarom vindt ze reviseren en grote projecten ook zo leuk. Die geven voldoening. Onze diepfries is ook tekstschrijfster en staat eigenlijk altijd te trappelen om los te gaan.

Total-Badass-

Valérie Pacquet

La baguette

Valérie is dol op tuinieren en het buitenleven. Geef haar een paard en ze neemt de teugels, geef haar wat plantjes en ze begint te graven. Vertalen is een ideaal vak voor een buitenvrouw. Moet ’t wel over natuur en milieu gaan, natuurlijk.

Een sterk verhaal over Machielsen

Mad men en kantoren over de hele wereld…

Wie had dat 30 jaar geleden gedacht, dat wij toonaangevend in de communicatiebranche zouden worden? En dat we kantoren in Sydney, Beijing en New York zouden openen? En dat de creatieve breinen van ons content marketing bureau gewoon helemaal <

content marketeers en vertalers

Niemand, en oké, dat is misschien een beetje overdreven.

Maar we hebben wel een tof verhaal: 30 jaar geleden is Liesbeth begonnen als freelance vertaler, zonder ambities. Gewoon lekker werken en doen wat je leuk vindt was het motto.

Maar als je continue goed werk levert en altijd plezier hebt in je werk, komt de groei soms vanzelf. Nu hebben we een content marketing bureau en een vertaalbureau, werken we met z’n achten vanuit een super mooi kantoor in de stad en is het nog steeds de bedoeling dat iedereen gewoon lekker werkt en doet wat hij of zij leuk vindt.

Wat die ambities betreft is er wel iets veranderd: het beste content marketing bureau van de wereld worden, dat is ons streven.

Wij zijn pas blij met onszelf als we waarde kunnen toevoegen

Voor minder komen we ons bed niet uit.

We werken dus al jarenlang met taal en tekst. We hebben nooit stil gezeten en hebben altijd in onszelf geïnvesteerd. Zo zijn al onze content marketeers gecertificeerd door het Amerikaanse marketinginstituut Digital Marketer en blinkt iedereen uit in een bepaald specialisme, zoals SEO, advertising, vertalen of copywriting.

Met het vertaalbureau zijn we lid van de VVIN, een branchevereniging voor alleen de beste vertaalbureaus van Nederland. En ondanks dat we geen Adwords campagnes beheren voor onze klanten, zijn we wel Adwords certified. We vonden dat we moesten snappen hoe we content voor onze klanten kunnen laten werken.