Het grootste voordeel van SEO ligt voor de hand: elke maand weer gratis organisch verkeer naar je website. Maar wat heb je aan veel verkeer als niemand converteert?
SEO-teksten spelen een belangrijke rol voor de vindbaarheid van je website. Tegelijkertijd moeten ze de lezer verleiden om actie te ondernemen.
Dit levert een goede SEO-tekstschrijver je op:
Als SEO-tekstschrijver is het onze taak om jou vindbaar te maken in Google én om teksten te schrijven die zijn afgestemd op je doelgroep.
Als je serieus met SEO aan de slag gaat, doe je er alles aan om zo hoog mogelijk in de zoekresultaten te eindigen. Goed geschreven content speelt een grote rol in dit proces.
We genereren traffic door de tekst te optimaliseren rondom een set zoekwoorden. Tegelijkertijd zorgen we voor conversie door de tekst af te stemmen op je doelgroep.
De perfecte balans vinden tussen leesbaarheid en vindbaarheid: dat is precies waar de SEO-tekstschrijvers van Machielsen in uitblinken.
Je laat letterlijk geld liggen als je alleen gericht bent op het ranken van je producten of diensten.
Jouw potentiële klanten zijn niet per definitie op zoek naar jouw product of dienst. Ze zoeken naar een oplossing voor hun probleem. En jij kunt dat toevallig voor hen oplossen.
Hoe je kunt scoren op deze onderwerpen? Juist: met SEO-teksten.
Onze klanten waarderen de combinatie van onze schrijfskills en onze SEO-vaardigheid. Wij vertalen jouw verhaal naar een pakkende tekst die hoog rankt in de zoekmachines. Het mooiste: we doen dit zonder in te leveren op kwaliteit.
De werkwijze van Machielsen staat garant voor duurzame resultaten. Voordat we gaan schrijven, nemen we een intake af en doet een van onze SEO-specialisten uitgebreid onderzoek naar keywords en bijbehorende zoekintentie. Op deze basis kunnen we ideale SEO-teksten schrijven.
Wil je meer traffic naar je website, betere leads en meer omzet? Vraag snel een offerte aan!
Voor onze klant No Monkey Business realiseerden we een top 3-positie voor het keyword ‘unicorn‘ (40.500 zoekopdrachten per maand).
Voor onze klant Fit Professionals realiseerden we een top 3-positie voor het keyword ‘recruitment‘ (14.800 zoekopdrachten per maand).
Voor onze klant AFAS realiseerden we een top 3-positie voor het keyword ‘digitalisering‘ (2.400 zoekopdrachten per maand).
Voor The Health Issue maakten we een contentstrategie die resulteerde in een groei van 810% in het aantal vertoningen.
Voor onze klant Marlan realiseerden we een top 3-positie voor het keyword ‘solid surface‘ (720 zoekopdrachten per maand).
10 / 10
“Wij werken al jaren met Machielsen en voor ons is het heel simpel: wil je echt goede content marketing, hoogwaardige vertalingen en ook nog eens een heel plezierig contact? Dan ga je naar Machielsen.”
Van der Maas & Verhoog Advocaten
10 / 10
“Machielsen helpt ons om onze software nog beter vindbaar te maken. Ze ontzorgen ons en zoeken de samenwerking op. Machielsen weet inhoudelijk sterke én lekker leesbare teksten te maken. En dan kan je ook nog eens goed lachen met die club!”
AFAS software
10 / 10
“Machielsen is een fijne partner om mee samen te werken. Samen hebben we een contentstrategie ontwikkeld voor Appademic. We zijn heel blij met de kwaliteit van de content en de resultaten zijn goed. “
Appademic
Goede SEO-teksten schrijf je niet voor Google. Integendeel. Je schrijft ze voor je doelgroep. Een goede SEO-tekst vertelt jouw verhaal en stem je af op je doelgroep. Tegelijkertijd voldoet de content op een subtiele manier aan de ranking-factoren van Google.
En dat is waaraan je een goede SEO-tekstschrijver herkent: die maakt het verschil tussen ‘gewoon een goede tekst’ en een ‘goede tekst die keihard rankt’.
Een goede SEO-tekstschrijver optimaliseert on-page factoren, zonder het doel en de kwaliteit van de tekst uit het oog te verliezen. Voorbeelden van on-page factoren: SEO-titels en meta descriptions, alt-tags van afbeeldingen, HTML-heading tags en interne links.
Goede content is onmisbaar in iedere marketingstrategie. Met content zoek je de verbinding met de bezoeker van je website. Bovendien is het schrijven van content zoals blogs en SEO-webteksten de perfecte manier om je specifieke doelgroep te bereiken.
Onze SEO-tekstschrijvers:
SEO staat voor zoekmachine-optimalisatie. Het omvat al je activiteiten om zoekmachines te laten zien dat jouw pagina het beste resultaat is voor iemands zoekvraag. Met SEO probeer je om zo hoog mogelijk in de zoekresultaten te eindigen. Alle zoekmachines hebben hetzelfde doel: hun gebruikers de beste en relevantste resultaten laten zien.
Wat is SEO? Een praktische uitleg van zoekmachine-optimalisatieEen SEO-tekst is een webtekst die is geoptimaliseerd voor zoekmachines. Ze worden geschreven voor je doelgroep en voldoen óók aan de ranking-factoren van zoekmachines als Google.
Wat zijn SEO-teksten? En hoe schrijf je een SEO-tekst die ranktNatuurlijk! SEO-teksten schrijf je op zo’n manier dat het bijdraagt aan een hogere ranking in Google. In dit blog geven we je 11 tips om zelf SEO-teksten te schrijven.
SEO-teksten schrijven: 11 tipsWaarom zijn sommige bedrijven succesvol met contentmarketing, en anderen niet? In 99% van de gevallen ligt het aan de contentstrategie. Bedrijven met succesvolle content hebben een heldere contentstrategie geformuleerd. Een contentstrategie geeft namelijk richting aan alles wat je doet.
Bouw een succesvolle contentstrategie in 8 praktische stappenContentmarketing een vorm van marketing is waarbij je relevante en waardevolle content creëert die een duidelijk afgebakende doelgroep aanspreekt. Het doel? Een specifieke doelgroep aan te zetten tot winstgevende acties.
Wat is content marketing en hoe bouw je er een sterk merk mee?Een webtekst (of website-tekst) is een tekst die op een website wordt gepubliceerd. Bij het schrijven van een webtekst houd je rekening met de manier waarop online teksten worden gelezen.
Wat is een webtekst? Voorbeeld van een goede webtekstJouke is de man van digitale marketing en SEO en kan al je vragen beantwoorden.