Termen

customer journey betekenis en voorbeeld

Customer journey: uitleg en voorbeeld

Een customer journey is onmisbaar voor iedere onderneming. Iedere fatsoenlijke online marketingstrategie heeft een goed uitgedachte customer journey nodig.

Wat is terminologie en waarom is het belangrijk?

Terminologie wordt vaak gebruikt in de vertaalwereld en de contentmarketing-sector. Maar wat bedoelen we met terminologie? En waarom is het zo belangrijk?

wat is linkbuilding

Linkbuilding: wat is het en waarom is het belangrijk voor SEO?

Linkbuilding is een cruciaal SEO-proces om verwijzingen naar je website te krijgen. Het verbetert organische posities, verhoogt organisch en verwijzingsverkeer, ...

Wat is een native vertaler?

Als je een tekst laat vertalen, lees je vaak dat de vertaling wordt gedaan door native vertalers. Maar wat houdt dat in? En wat is het verschil met native speakers?

Wat zijn de BRIC-landen? En hoe zit het met BRICS?

Als je zakendoet in het buitenland, krijg je te maken met talloze samenwerkingsverbanden en verdragen tussen landen. Een van die bondgenootschappen is de BRIC. Wij vertellen je wat de BRIC-landen zijn.

wat is een buyer persona

Wat is een buyer persona? Definitie en uitleg

In, maar ook buiten, de marketingwereld hoor je de term โ€˜buyer personaโ€™ vaak voorbij komen. Maar een buyer persona, wat is dat precies? En waarom is het belangrijk voor je marketing? Je leest het hier.

Wat is globalisering? En wat zijn de voor- en nadelen van globalisering?

Globalisering: wat is het en wat zijn de voor- en nadelen? Heel simpel gezegd: mensen over de hele wereld krijgen steeds meer met elkaar te maken. Op economisch, cultureel, maar ook op politiek vlak.

Wat is content-management en waarom is het onmisbaar?

Goed content-management stelt je merk in staat om een krachtige machine op te starten. Vervolgens zorgt het ervoor dat de machine ook blijft draaien.

verrtaalbureau informatie

Wat is een vertaalbureau precies en hoe vind je een goede taalpartner?

Je kunt bij een vertaalbureau aankloppen als je een tekst wilt laten vertalen. Het bureau zoekt passende vertalers bij de opdracht: dat hoef je dus niet zelf te doen. Dat is een van de voordelen van een vertaalbureau.

Wat is een marketing-funnel?

Wat is een marketing-funnel? In dit blog leggen we uit hoe een marketing-funnel werkt en vertellen we waarom het belangrijk is om met een funnel te werken.